torsdag 14 februari 2013

Torsdag!

Hej hopp! Vad jag blir sur, min mobil, Sonny Eriksson Xperian har blivit knasig, när jag slår in pinkoden hoppar den igång som vanligt i 30 sekunder sen stänger han av sig, jag startar om och samma sak händer igen. Så jag har fått tagit fram min gamla lilla rosa. Den har knappar. Vad jag saknar allt jag har i min mobil, vad jag saknar min braiga kamera i min mobil det känns som en stor del av mitt liv faktiskt rymms i en vit fyrkantig liten grej. Hoppas att dom kan laga den. Jag skulle behöva åka och handla saltstenar och pellets idag, men det får nog vänta till i morgon, eftersom jag inte red i går så måste jag rida några hästar nu på em, jag sitter i soffan och laddar upp lite energi. Vi kanske ses sen, kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons