tisdag 26 februari 2013

Tisdag!

Hej hopp! I dag har jag varit hos föräldrarna så det blev lite longering av hästarna i dag. Men det är inte fy det heller, faktiskt riktigt nyttigt. Jag som gillar att köra 4 hjulsdrivet med 6;a. Börjar att överväga om inte en liten 2 hjulsdriven med några få hk skulle duga. Jag tycker att Stat oil ingår lite för mycket i mitt liv,hm, inte helt ok. Eller är det gubbens bensinkort jag ska smuggla med mig om dagarna. Får fundera lite. En av våra stalltjejer söker lägenhet någonstans i Eskilstuna eller ett hus på landet i lagom storlek för den lilla familjen. Om någon har ett bra objekt tillsalu eller uthyres hör gärna av er. 2vuxna och en liten bebis vill flytta in. Dom har precis sålt sin lägenhet som blir förliten, så gärna per omgående. Så då har man varit lite i mäklarsvängen i dag! Kram på er så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons