fredag 15 februari 2013

Fredag!

Hej hopp! Vad glad jag är i mina hästar, Mosi fick agera läromästare till en tjej i dag, när hon gör rätt gör även han rätt. Det är så bra att känna när det blir rätt så hon kan överföra känslan till sin egen häst sen. Och jag är så stolt över denna fina hingst! Hrimnir fick jobba lite på en ganska pulsig åtta. Han jobbade på bra och naturligtvis var det lite kul att han hade 2 kompisar till på banan! Ännu en trevlig em i stallet. Farmen veckofinal, mysa i soffan, jag tror det blir pizza i dag! kram och trevlig fredag!

2 kommentarer:

  1. Älskar att läsa din blogg och alla dina tips. Är skönt att läsa att fler också kan bli trötta på detta vädret, m is och kyla. Kram Natalie

    SvaraRadera
  2. O, vad glad jag blir att du gillar bloggen, ja lite vår vore inte dumt nu, kram Lotta.

    SvaraRadera

Annons