lördag 9 februari 2013

Lördag!

Hej hopp! I dag vaknade jag och fick kaffe på sängen, gubben hade fodrat hästarna. Efter jag sen hade släppt ut gick jag hem för lite frukost. kenneth plogade av runt stallet och jag samlade mig lite för att gå ner och ta stallsysslorna. När jag kom till stallet hade världens bästa Ida och en kompis till henne fixat nästan allt, behöver jag säga att jag blev glad;) Jag fick lite fika främmande på em, gillas. Sen åkte gubben och jag till föräldrarna i Mesta. Brorsan och barnen kom ner frå Stockholm och hälsade på. De hade köpt med sig chop chop, alltid lika smaskens, det tackar vi för. Ungarna 2 och 5 år är så fina och roliga, jag får alltid massor av energi av att träffa dom, och som kuriren skrev i dag, alla ungar kommer att sjunga på Sean banans låt och 5 åringen tyckte att den var bäst sen sjöng han;)). Och lilltjejen är fasters gull, jag nog brås hon lite på mig ialla fall vi gillar rosa och allt som glimmar. Med andra ord en toppendag! Undrar om jag ska ta mig i kragen och rida det första jag gör i morgonbitti, känner mig lite laddad! kram så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons