måndag 4 februari 2013

Måndag!

Hej hopp! I dag har jag städat stallarna, vad fint det blev. Jag och en tjej började att röja lite i sadelkammaren, vi vill ha in ett litet fika bord. Vi får fortsätta i morgon. Jag har förstås varit ute hos mamma och pappa en sväng. När det skulle bli en säsong till med serien Farmen, sa jag , det ska jag ialla fall inte titta på. Men 2 avsnittet satt jag framför tv,n och läste, sneglade lite och nu är det kört. Jag är helt inne i serien så jag till och med spelar in när jag inte är hemma. Dom här som sitter och spånar fram dom här serierna vet hur dom ska fånga sin publik. duktiga:) Jag tänkte att jag skulle skriva lite om bakbens hälta och träning i dag, men det får bli i morgon. Hoppas vi ses då, kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons