onsdag 13 februari 2013

Onsdag!

Hej hopp! I dag har jag varit hos föräldrarna, eftersom det var semlans dag i går och vi inte fick någon blev det Janelings semlor i dag, jag äter helst mina som dom är , men pappa vill gärna ha lite varmmjölk. När jag kom hem hade en av tjejerna tagit in hästarna och mockat lite åt mig, det uppskattas! Det blev inget ridet i dag, men både jag och hästarna hade nog lite träningsverk, men påt igen i morgon. Det är onekligen lite halt på vägarna och det är svårt att komma till riktig träning, man behöver åka till ridhus, det var några helger sen sist, det skulle behövas i alla fall 1 gång i veckan. Vi kommer att åka regelbundet och träna i ridhus, är det någon som vill passa på att rida lektion när jag ändå är där kan ni hojta till. Annars så har jag planerat en ridhuskurs andra lördan i mars. Jag återkommer med tider upplägg och pris. Kram Nu snart Farmen, Mästerkocken med Per Morberg och Mia på Grötö. Ska bli skönt att bara slappa framför tv`n.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons