måndag 18 februari 2013

Måndag!

Hej hopp! I dag var det sjukhusbesök med mamma igen. Sist vi var där var det en riktig rysare på 11 timmar, och vi var något frågande om vår sjukvård i Eskilstuna. I Dag kom vi in tidigare än väntat, röntgen fick vi bara glida in till utan väntan. Läkaren som skulle titta på benet fick vi träffa 2 timmar före den tid som de påstod att vi var satta till, men det var lite kul när läkaren sägar till mig, glöm inte att skriva att ni inte fick vänta i dag utan fick komma in tidigare. Ja ibland lönar det sig att stå på sig då fungerar sjukvården, man kan inte bara sitta och vara snäll och vänta. Jag är inte tjatig och trulig, men jag har alltid sagt vad jag tycker, och så även i dag. Tråkigt att man måste vara lite bitts och fullt frisk för att få vård. När jag var och nattade hästarna hade jag inte träffat dom sen i morse, Tack tjejer som tog hand om stallet till mig i dag. Det var så fint! Ridsårs uppdatering. Hoppas på ridning i morgon!! Nu blir det sängen och en Svensk damtidning, jag gillar ju lite hovligt skvaller! Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons