söndag 17 februari 2013

Söndag!

Hej hopp! God morgon världen! Jag som är en rutinerad ryttare, jag har ridit över 40 år men har just gått i en fälla. Ridtrosfällan!!! För första gången på riktigt länge har jag ridit till mig ridsår;(. Jag har alltid bra ridkläder på mig underifrån och ut, och så trodde jag var fallet även denna gång, med bra åtsittande boxer shorts. Men jag hade missat att sömmarna var väldigt tjocka och i syntet matrial. Jag som brukar kunna stå vid sidan och höra om träningsverk och ridsår, ha ha. Så det var väl dax för mig att känna på det så man inte glömmer. Bada i varmt vatten är inte att tänka på så det blir duschen ett par dar. Ridandet får läggas på is i alla fall i dag och i morgon ska jag med mamma på omgipsning på sjukhuset. Stallsysslorna slipper jag dock inte, men sen blir det vila för hela slanten. Förkylningen sitter i fy fasiken vad jag skulle vilja bli helt fri från baciller. Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons