onsdag 20 februari 2013

Onsdag!

Hej hopp! Nu börjar jag bli lite otålig, var är du solen? Jag fryser, mina hundar vill inte vara ute, de ligger helldre inne i soffan och myser. Jag tror att jag gör som en del andra, bokar resa till varmare bräddgrader! I dag är det en sån där dag då det inte har hänt någonting, stallet har varit som det brukar med sysslor, jag hade en lektion vid lunch, det gick bra förutom dessa klamp, trotts sulor och nya brodd. Jag försöker blogga men det är ide torka även där, så jag tar mig an min köttfärssås, sen lägger jag mig på soffan med ett korsord. Tur att det är lite bra på tv ikväll, Mästerkocken och Mia på Grötö och Farmen förstås, kram så länge! Det förstås, dagen är ju inte slut än så något roligt kanske händer!Hoppas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons