torsdag 14 mars 2013

Torsdag!

Hej hopp! Solen skiner från blå himmel, det är riktigt skönt ute. jag har fixat stallet och lunchat hästarna. Nu sitter jag och väntar på vetrinär Göran Ström som ska vaccinera en häst. Nu när jag vet att han ska komma någon gång i dag, han ringer en stund före, blir jag lite väntande, lite handlingsförlamad. Jag tänker; om jag rider nu kommer han säkert, jag gör det sen. Eller jag kan gå hem och börja med lunchen, men nej tänk om han ringer då måste jag till stallet igen. Varför kunde jag inte bara koppla av och göra saker, sen när han ringer avsluta och ta emot honom. Jag blir så trött på mig själv. Eftersom mamma gjorde illa sig här i januari har jag flyttat fram datum för träningshästar som ska komma. Men nu börjar det bli dax, jag ser fram mot lite nytt i stallet, ska bli riktigt kul. Det som mer blir kul är att det är kurs här hemma den 6 april. Det finns 2 platser kvar, om någon vill boka. Jag har några riktigt fina hästar till salu, går du i hästköpar tanke hör gärna av dig. Det finns allt från ungt till lite äldre. Familjehästar och hästar med lite mer motor och gång, Hingt, valacker och ston. Det är inte mina hästar, utan det är hästar som jag förmedlar. Så då har jag bloggat lite, undrar vad jag ska göra nu i väntans tider, kanske vända upp ansiktet mot solen och få lite färg. Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons