torsdag 7 mars 2013

Torsdag!

Hej hopp! Minusgrader jag vill inte längre, jag är så trött på snö och is så jag smäller av. Kroppen vill ha värme, hästarna vill ha gräs, jag vill inte släpa blå påsar med foder i hagarna, jag vill vara ledig. Det kom direkt från hjärtat. I dag vet jag inte riktigt vilken ände jag ska börja i, om jag ska byta om och åka till stan innan stallets dagliga sysslor eller om jag ska fixa stallet på fm. Den här veckan har det inte varit så mycket lektioner, det är både bra och dåligt. Bra att jag har hunnit med vissa måsten, dåligt är att jag inte fått träffa inspererande elever som alltid ger energi och harmoni. Jag brukar inte skriva något om lektioner och kurser i min blogg, det är mina elever och mitt gebit, och har jag valt att blogga, så får det bli om mitt liv och inte så att jag lägger ut någons annans. Ibland kan det hända att jag frågar någon om det är kurs om jag får lägga det på bloggen, men det är inte så ofta. Jag kanske återkommer ikväll om hur jag la upp dagen. Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons