lördag 2 mars 2013

Lördag!

Hej hopp! I dag var vi uppe med tuppen. Vi har varit och hämtat spån på Lantmännen.Vilken service dom har, det finns inte en bra tjej/kille som jobbar där, utan alla är toppen trevliga. Efter vi hade lossat det hemma fixade jag lite i stallet medans Kenneth lastade på en kärra sopor. Det blev inte en vända till tippen utan två! Det finns inget som jag ogillar så mycker som att behöva åka till tippen, och det finns inget bättre än att tömt fler lass skräp!. Takdropp och blåst heja, snart är snön väck, det gillas. Mina favorit ungar kommer till Eskilstuna i dag, det är alltid lika kul att träffa dom. Den sjuka hästen är på bättringsvägen, hästen som hade en spräckt läpp håller på att läka, jag tror han kanske kan ha bett i munnen i morgon;) Nu ska jag nog vila lite innan det blir mat, kanske blir en sväng till Maxi vi får se. Vintermästerskapen är över för denna gång, jag har inte varit ute och tittat en gång, tiden är inte riktigt på min sida just för tillfället, men kul är det att det kan tävlas även på vintern! Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons