tisdag 19 mars 2013

Tisdag!

Hej hopp! Vilken trög dag det har varit i dag, de senaste dagarna har varit så intensiva att jag blev sittande på em, det var välbehövligt. Alva är lite bättre i benet, hon linkade med ut på en liten promenad, så skönt att hon är bättre:) Efter ett skönt kvällsbad, kvicknade jag till lite och tog gubben och åkte till affären, råttorna hade just flyttat ut dom med från kylen för att den var så tom,hi. När vi stog och packade påsarna, undrade han om det fanns några varor kvar i butiken;). Svaret är nja. Men jag är glad mycket mat i kylen är så skönt att ha , speciellt på landet där affären inte bara ligger runt hörnet. En Hänt i Veckan fick följa med hem. Så nu ska jag lägga mig och läsa lite skvaller och äta ett stort rött äpple! kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons