fredag 22 mars 2013

Fredag!

Hej hopp! Vissa dagar är man mer nöjd med sig själv än andra. Jag hör till dom som är duktig på att klandra mig själv. Men i dag har jag varit duktig. Vilken blixt halka det är. När jag la ut lunch i hagen for fötterna undan för mig, men tur var att jag landade på höpåsen, hi. Så det gjorde inte så ont. Men jag blev så full i skratt när jag tittade upp och en flock snopna hästar står helt still och bara tittar, de ser ut som de tänker, lilla gumman vad gör du, de nästan skakade på sina huvuden och log. Mina hästar är fantastiska djur, de ger mig så mycket glädje i livet. Ja visst, det är varje dags jobb att vara hästägare och många gånger ifråga sätter jag mitt val. Men varje gång kommer jag fram till att leva utan häst är nog ett fattigt liv, i alla fall för mig. Let's Dans i kväll. Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons