tisdag 13 april 2010

Hej hopp!
Killar lite i magen i dag, jag har pratat med islandshästdomaren och en ryttare som ska medverka i min clinic 24 april kl 11-16.
Jag har också bestämt vilka hästar som ska delta.
Min ide om cliniken går ut på, att alla som kommer ska hitta någon häst, i någon ålder och fas som sin egen, och kunna ta med sig ideer och kunskap med hem, så man riktigt känner för att plocka fram hästen hemma och träna och testa lite nya tips.
Vi kommer att visa markarbete i repgrimma, töltsättning av fyrgångare från backen, visa en lovande häst på sin väg mot eliten.
Rungande pass, bra skritt träning och häftig tölt.
Samtidigt på gården grillar vi korv och dricker kaffe, medans vi kollar in stall loppisen.
Förhoppningsvis sker allt detta i sooool!!!!!.
Hoppas att förkylningen har slutat att bråka med mig tills dess, som tur är så har jag beställt ett nytt headsetrösten inte behöver gå för fullt och att man inte riktigt hör vad vi säger.
Ska prova att koppla in hela anläggningen i dag.
Vi kanske hörs senare
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons