torsdag 29 april 2010

Födelsedag!

Hej hopp!
Då var det dax igen för att bli ett år äldre.
Jag har alltid tyckt att det är bra att fylla år på valborgsmässoafton, för alla i hela sverige flaggar för mig,(trodde jag i alla fall när jag var liten. Jag trodde att jag nog vara kronprinsessa eftersom konungen och jag delar födelsedag.
Nuförtiden är jag inte lika glad över valet att fira på valborg, alla som har sesongsbetonade arbeten vet att det är jätte kul men man blir väldigt trött.
Mars till en bit in i juni är det full rulle, så midsommar vore ett bättre val att partaja på, tror jag ska bjuda till fest då. I morgon ska jag bara fira med mina närmaste.När jag var liten tyckte jag de vuxna var tokiga som inte ville ha presenter.
De sa alltid att de hade de som dom behövde, jag har uppenbarligen blivit vuxen nu.
Det är klart att jag blir glad över presenter dum är jag inte, men det som är de allra bästa presenterna för min är, lite hjälp vid höskörd, hundvakt någongång, hjälp med lite fönstertvätt och nya gardiner eller bara att ni hälsar på ibland.
Men nu ska jag åka och ha lite ridlektioner.
Kram och hjälp till vid alla eldar och sjung in våren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons