söndag 28 mars 2010

Hej hopp!I dag har det varit en lagom dag. Vaknade åt lite frukost, släppte ut hästarna. Kristina och Tommy kom ut till stallet på fm (deras tur med helg mockning)Jag mockade mina 4 boxar alltså "lagom många" städade lite i stallet, åt lagom mycket lunch.
Jag har hjälpt Ulla med lite ridtips, eftersom jag har ridit hennes hästar en period.
Sen red jag min Mosi. Och hur gick han? jo underbar som alltid.
Jag har tänkt på en sak idag!
Det finns människor som säger att de är bäst. Jag undrar hur det är att vara bäst?
För tror man att man är bäst, finns det väl ingen strävan efter att bli bättre, och då stannar väl utvecklingen ?
Jag har planerat för cliniken i dag, minst 8 hästar kommer att vara med. Det ska bli så kul, jag längtar redan.
kram och god natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons