torsdag 25 mars 2010

Hej hopp!
Idag är det sista dagen med 2 av mina träningshästar, det är alltid kul att lämna tillbaka hästarna till förväntansfulla ägare. Och Ulla och Karin som hästägarna heter, har själva varit och värmt upp många timmar på hästryggen i Toscana, hoppas att ni har haft riktigt bra, för det har Dagur, Falur och jag haft!
Det betyder också att jag har plats för 2 st nya hästar från nästa vecka.
Det är några som frågar om man måste lämna in hästen i träning i en hel månad åt gången. Men så är det inte. Hästägaren och jag kommer överens om vilket mål vi strävar och sen hur långtid det kan ta , dock gäller det inte inridningshästar, dom måste jag ta in i träning minst 2 mån för att hinna med grundutbildningen.
NU är det final i halv åtta hos mig!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons