måndag 8 mars 2010

Hej hopp!
Idag har vi börjat att tömma våra boxar på vinterns bäddar, usch och fy, men alldeles underbart när allt är ute och det nya rena ströet är på plats, vår känning. All snö från stora stalltaket släppte också i dag, Kenneth stog på ett litet sido tak när det brakade till. Skönt att det kom nu på em när det inte var någon i stallet, för fy vilken kraft och vad det är tungt. Jag har också hunnit med att rida 3 hästar. Kenneth kom ut och tittade lite när det var Mosi`s tur, och tog några kort, kul. Det är snart Glamor tid, jag har följt serien i 20 år konstigt kan tyckas. Men i min vardag finns hästdynga och bossiga ridbyxor och alltid lite platt ridhjälmshår. Då är det skönt att få drömma sig bort med det fina folket i ett amerikanskt modehus, trotts all lyx i serien är jag glad åt mitt liv, människorna i min värld känns mer äkta. Kram så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons