tisdag 23 mars 2010

Hej hopp!
I dag har det varit en sådan där dag som man hade när man var liten, och ingenting dög att göra. Bästa kompisen är på semester, föräldrarna är tråkiga, och allt man försöker göra är trist.
Känns det igen?
Jag har haft en sån dag i dag. Så mycket jag behöver göra men har inte fått något gjort.
Mina hästar står oridna, hundarna är dåligt rastade, och damsugningen är också kvar till en annan dag, hm känner mig som en dålig människa idag. Men det är nog bara människa jag är, man kan inte vara på topp jämt. Men en sak är bra, jag är oftast en glad och positiv människa så i morgon är det nog full fart igen, skönt!
Något som gör mig glad är foton, så om ni har något fint kort som ni vill dela med andra, meila gärna till mig och skriv vad det är så kan jag sätta in det på bloggen.
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons