tisdag 9 mars 2010

Hej hopp!
Varje morgon när jag går till stallet/jobbet känns det spännande.
Varje dag känner jag mig lyckligt lottad, när jag får arbeta med hästarna. Jag ser harmoni som den främsta nyckel till min framgång med träningen av hästarna. En lugn och engagerad tränare ger glada och villiga hästar. Vi tar emot hästar på träning året runt.
När jag tränar hästarna vill jag att de ska vara positiva, samarbetsvilliga och känna trygghet till människan. När jag uppnår det är det dax för finjusteringarna.
Under mina år har det blivit många timmar i sadeln, så jag har många fina referenser på mina arbeten.
För de hästar som kommer hit för någonform av utbildning, är vår strävan att med gemensamma mål hitta en inriktad väg för just din häst.
Prislista:
Vallack/sto 5500 kr/ mån
Hingst/ 6700 kr/mån
Inridning 14500 kr/ 3 mån
priserna ink moms

Privat lektion 350 kr
Privatlektion 30 min 250 kr
Lektion 2 ekipage 250 kr 1 timme.
Bokning av kurs enligt överenskommelse.
Om jag ska komma till er tillkommer resa.

Hovslageri
Kenneth är den som ser till att alla hästar ser bra ut om fötterna. Han tar emot hästar här hemma för skoning, men åker även ut till er, (han är duktig på att passa tiden). Kenneth är också en duktig hästman och tar gärna del av träningsarbetet av hästarna. Som hovslagare har han mycket gott av sin erfarenhet med gångartsmönster och balansering.

Det jag har skrivit här ska senare även skrivas in på hemsidan men jag tänkte att det skadar inte att uppdaterar lite för nya läsare som inte riktigt vet vad vi jobbar med och vad vi står för.
men i morgon kommer lite häst bilder , vilken bra morgon det ska bli jag har en lektion direkt på morgonen kul, kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons