lördag 27 mars 2010

Hej hopp!
Vaknade kl 6.00 och var pigg, det måste vara ett ålderstecken.
Jag släppet ut hundarna för morgonrastning sen gick jag och la mig igen, jag vägrar nämligen att gå upp så tidigt på en lördag.
Hästarna ska inte fodras förräns kl 7-7.30 på helgen.
Som tur var vaknade Kenneth och fodrade hästarna hämtade tidningen och bryggde kaffe.
Så jag kunde läsa tidningen och morna mig riktigt länge innan utsläpp.
Kenneth och Tobbe de hurtiga morgonryttarna, var ute och red redan kl 9.30 medans fruarna dvs Meta och jag fick äran att mocka.
Men killar det gör inget, vi gillar killar på hästryggen!
På em la vi in reklam på bloggen, vilken lögn! Kenneth la in reklam på bloggen, för det finns nämligen två saker som jag är rudis på och det är programera datorer och åka slalom.
Men det är aldrig försent att lära sig, och datorn lär jag mig bättre för var dag (till husbehov).
Men det där med slalom, det tar jag nog och struntar i.
Ridfri i dag
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons