torsdag 11 mars 2010

Hej hopp!
Kul, på lördag kommer min bror Anders med fru Jenny och charmknutten Noak 2.5 år
, det tycker jag är jätte kul. Det är inte så ofta som vi ses, de bor och jobbar i stockholm. Och Vi har en hel gård med djur att sköta, och Kenneth hovslagare jobbar även han vissa helger, därför är det extra roligt de gånger som jag får laga lite mat åt dom och vi får sitta ett par timmar och mysa tillsammans och många hjärtliga skratt blir det med Noak i huset.
Jag brukar beskriva mig som en som kan lite om mycket, men laga mat och rida Det är jag bra på, och kan väldigt mycket om. Så på fredagarna tänkte jag skriva ett litet ridtips till kommande vecka, och även ge förslag på en lördagens meny, men ni människor som gillar smalmat håll i er, det finns både mycket grädde och smör. Och pasta som kokas länge är inte min favorit.
Jag har också fått frågor i ämnet häst mailade till mig, så jag tänkte att det kanske finns någon som har några frågor kan ni skriva till mig i kommentarerna så ska jag försöka svara så gott jag kan på bloggen. Då kan fråga och svar komma fler tillgodo. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons