onsdag 30 januari 2013

Onsdag!

Hej hopp! Hej och hå vad katter kan fajtas, mina två honor rök ihop istallet i dag så stickor och strån rök. Min lilla mini Marie blev halt så nu får hon kurera sig i sadelkammaren ett par dagar. Jag förstår mig inte på tjejerna, de lever tätt inpå varann äter ihop sover ihop myser ihop,sen en morgon bara pang på, jätte osis. Men det är nog som mig och gubben, vi träffas ju varje dag och för det mesta är vi eniga och sams, men sen kommer just den dagen, då är han riktigt billig. Och ofta är det som jag och katterna, han förstår inte alltid heller vad som hände när han får skäll,ha ha. Nu ska jag ta lite lunch, sen till stallet igen, jag tänkte blogga lite om ridkläder i dag, men det får bli senare eller kanske i morgon om jag inte hinner, kram så länge. Vi kanske ses sen;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons