onsdag 16 januari 2013

Onsdag!

Hej hopp! Undras om mina hundar tycker att jag är lagom rund och go. Jag behövde ta tag i träningen efter jul, jag och mina magmuskler har varit 3 veckor på vila. Men nu är det dax igen. Jag är övertygad om att alla människor behöver träna i någon form. Oavsätt ålder och fysik kan alla hitta en nivå som det är behagligt att träna på. Jag själv tränar min kropp dagligen i ett fysiskt arbete och ridning, men för att reda ut detta och få en stabilare och mer balanserad kropp för ridning och en kropp som håller längre, tar jag även till pilatesboll och gummiband. Så här på vintern är det stört omöjligt att åka in till stan och träna.(synd det kunde vara kul, med tanke på att jag har gymmat mycket i mitt liv och trivts med det). Men som det ser ut i dag fyller jag min kvot av träning ändå.(hemma). Men vovvarna ger mig lite mer frist med pilatesen, de har nämligen ätit upp min pump till bollen. Och den är lite platt för dagen, eller är jag lite mer klump,ha ha. Men jag ska låna en pump eller hitta en att köpa, för varje dag som går är vi närmare våren och bikinin, bäst att inte ligga på latsidan för länge, vips så är det april! Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons