lördag 26 januari 2013

Lördag!

Hej hopp! Mitt lilla gudbarn är nog en av de roligaste små personligheterna man kan träffa. Vi tittade på kort i går, hon visste allas namn som var på korten och vad hundarna heter, sen kom vi till ett foto av Kenneth och jag frågar vem är det, hon tittar på mig med tindrande ögon och säger gubben. Men det är ju Kenneth säger jag, ja gubben svarar hon. Jag kallar ju alltid Kenneth gubben, jag säger nej nu ska jag hem till gubben, eller ska du åka traktor med gubben, klyftig tjej som snappar upp så mycket, hon är inte 2 år fyllda,hi hi. I dag har det varit en sån där bra dag. Kenneth morgonfodrade så jag sov nästan till kl 9,skönt. Sen släppte jag ut hästarna, gick hem och tog lite kaffe. Gick ner till stallet, då var redan Ida där och hade mockat åt mig med vilken toppen tjej. När sen fler stalltjejer kom satt vi och pratade och fikade en stund, sådana dagar är så mysigt. Minusgraderna har blivit färre och dagarna längre, så skönt. Nu återstår att åka och handla sen ska jag bara laga någon smarrig mat till i kväll, kura ner mig i soffan och titta på Stjärnorna på slottet, lite tantvarning, men väldigt mysigt. Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons