torsdag 20 maj 2010

Sommar!

Hej hopp!
Härliga sommar, visst blev krukorna fina. Det blir jättevackert när de har vuxit upp och står i blom, tar nog några veckor längtar efter att få se hur fint det antagligen blir.
I dag har jag kollat och provkört en bil.
Honda CR V kommer det att bli, men säljaren och jag var inte riktigt överens om prislappen. Det finns en i Uppsala också att välja på.
Stallet som vanligt, sen skulle jag rida men jag har ridit mina hästar 6 dar på raken så de får vila i dag, jag var bänksittare med en kopp kaffe i handen, jättemysigt.
Meta ,Birgitt, Tommy och Malin och jag hade skönt i solen, jag får hälsa Malin välkommen tillbaka till Lindsäter, jätte kul att ha dig här igen.
Kram så länge ridtips och mat, lite bilder och en uppdatering om Tigull och hans träning i morgon, hoppas att det blir lite knäppta kort som jag kan lägga in.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons