söndag 2 maj 2010

Hej hopp!
I morse när jag vaknade sken solen in genom mitt sovrumsfönster. Underbart.
Jag har haft kurs i Katrineholm i dag, gissa om jag blev glad att se solen, vanligtvis när det ska bära av åt det hållet ät det snöstorm eller hällregn.
Det är alltid trevligt att åka dit i alla fall men i dag extra kul.
Igår kväll var vi ute hos mina föräldrar, min brorson Noak var på besök, jisses vad han är kul den ungen. Farmor lyser också upp alldeles extra och blir ung på nytt och pappa verkar ha glömt alla krämpor, tänk vad lite barnskratt gör med oss.
Jag sitter och väntar att Brorsan och Nocke ska komma förbi nu och hälsa på hundarna och hästarna, innan hemresan till Stockholm. Pojken tycker det är så kul att katterna ligger och sover på hästarnas ryggar.
Kram så länge

3 kommentarer:

  1. Alltid lika kul när du kommer o hjälper oss här i Katrineholm. Vi längtar redan efter nästa gång!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Alltid lika kul när du kommer o hjälper oss här i Katrineholm. Vi längtar redan efter nästa gång!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Instämmer...:)
    Och idag fick jag ÄNTLIGEN... rida min första lektion för dig... och guuuu så roligt och härligt det var, trots att jag är en ringrostig "tant"...:)
    Ser redan fram emot nästa gång!

    Kram och tusen tack för en härlig stund i solskenet!

    SvaraRadera

Annons