söndag 23 maj 2010

Hej hopp!
Ännu en regnig dag tillända. Kenneth har fortfarande ont i ögat och orkar inte göra något, så jag åkte ut till mina föräldrar ett tag efter hästinsläpp och tänkte fördriva tiden lite, men nejdå mamma var hos sin väninna Ulla och pappa var inte heller hemma, bara att vända hem igen. Tur att Aftonbladet söndag var en tjock tidning i dag, slappa på sofflocket med en chokladkaka, det blev en skön kväll.
Min hemsida som heter iskarjel kommer igång i morgon igen, och jag är förhoppningsvis lite piggare och har gjort lite roliga saker så jag har något att skriva om.
Hästarna har fått vilat i några dagar, både jag och dom var lite överansträngda men i dag var vi alla på G igen så i morgon upptar vi jobbet att bli annu bättre!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons