måndag 10 maj 2010

Hundar

Hej hopp!
Nu är det dax att ställa ut!
Vi ska till Vagnhärad med Alva och Ellen, På Rasutställning. Trolle får naturligt också åka med och heja på sina småsystrar. Om Trolle vore renrasig skulle han bli champion. Han är en av de finaste hundar jag skådat, inte bara på utsidan utan han har ett hjärta av guld på insidan.
Ellen har redan många rosetter och Alva är en mycket vacker och näpen tjej som har även hon rosetter. Men för mig är mina hundar de bästa i hela världen oavsätt rosett eller inte.
Som ni ser har jag bytt layout i dag, jag tänkte att om jag tar gul bakgrundsfärg så känner man kanske lite hopp om solen, jag tycker om att titta på gult, man blir lite pigg av gul färg.
Och svart är ingen igentelig färg men jag gillar svart!
Tycker ni att det ser alldeles för hemskt ut får ni säga till kan jag byta igen.
I Helgen som var visades en Eskilstuna hingt efter Sigfus hrafnfaxi, Haleggur från Hyndevad, det är bara att gratta ägare och uppfödare! Bra gjort av Sigfus ! hästen fick hela 8.45 i ridegenskaper och en totalbedömning på 8.41.
Nu är det dax för lite glass och blåbär och hallon, mums
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons