tisdag 4 maj 2010

Hej hopp!
I vanliga fall brukar jag hitta massor av bra lite begade bilar, men nu när jag behöver köpa en ny bil är det hopplöst att finna det man söker.
bilen ska vara en suv, 4-hjulsdriven med klimatnaläggning, airbags gärna även passagerarsida.Bilen ska ha drag, få dra minst 1400 kg på B-kortet. 2 st hundburar ska få rum i bagaget, Trolle får åka baksäte. Inte så mycket mil och så ska bilen vara snygg med rätt färg.Pust! Det är en viktig sak till, maken och jag ska tycka att samma bil är något för oss. Så småning om hittar vi säkert vad vi letar efter men fasiken så svårt.Är det någon som har eller vet någon som vill sälja någon bil till oss som motsvarar våra krav hör gärna av er.
tillägger att jag inte vill åka till världens ände för att köpa bil, den ska helst vara i vår stad eller i alla fall granne.
Deprimerande att våren fortfarande är så kall.
Fast några roliga saker har hänt i dag.
Hanna red sin Leistur men bravur i dag jätteduktigt.
Camilla har hittat rätt i sin nya Leista och överaskade med bra voltarbete på lektion för mig i dag.
Metas Lipurta har nog hoppat runt lite glatt i hagen, Equiterapeft Sverker var och behandlade henne för ett par dagar sen och hon var trevligt ridbar igen.
Sverker behandlade min Mosi också, som hade lite sättningar efter träningen, jag tycker att sammarbete med kiropraktorer till hästen är viktigt i förebyggande, så man vet att man inte sitter och rider på hästar som har lite ont eller är stela någonstans.
Även Fold och Falur fick akupunktur och de tyckte de var skönt.
Och mitt nya jätterosa nagelack sitter superbra, har varit hela dagen i stallet och det syns inte, tjejen på kicks rekomenderade det, kanon.
Kram och godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons