lördag 8 maj 2010

Hej hopp!
I helgen är det årets första hingstvisning(sto,valack) i Vaggeryd. Jag såg att det fanns en del riktiga godbitar bl a en hingst som Einar Öder har fött upp.
Reinya Adalsteinsson rider hästen och i stammen finns Oddur fra Selfossi. Ägaren heter Marie Lundin Hellberg.
Andvari från Stenlia med hinrik por Sigurdsson i sadeln och Bo Engström som ägare, o den vackra musblacka hingst( favoritfärg) hoppas att dina nya poeng blir lysande.
Far till den hästen är flipi från Österåker.
Det finns naturligtvis fler godingar men de två har jag spanat in.
Jag själv ligger i soffan och väntar på att lusten ska komma, så jag går och rider, men blåst och regn gör att man inte vill.
Jag har ialla fall lagat en hage och gjort mina vanliga stallsysslor.
Hoppas att någon är i stallet så jag kanske kan bli lite "fotad" när jag rider.
Kram så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons