torsdag 3 februari 2011

Nya ridkläder

Hej hopp!
Så skönt det är med plusgrader, sol och det är förvisso inte roligt med blåst och halka men det hör liksom till årstiden, ljuset är åter och jag i alla fall har lite vårkänning. Det som är kul just nu är att vårkollektionen av de nya ridkläderna är på G. jag köpte mig ett par riktigt mörkblå ridbyxor som är ganska tunna precis innan vinters slog till i november, så dom ligger färska att bara ta fram. Jag köpte även nya stövelskaft skitsnygga innan det var dax med tjocka vinterstövlar, kul att få ta fram. Men en ny vår/sommarjacka och ett par nya piketröjor är ju ett måste. Det som är mer kul är att jag blev faster på nytt i går kväll, en liten Tuva, så nu får Noak bli en stolt storebror. Hoppas att jag kan peta in en dag till Stockholm inom kort. Jag ser fram mot att se Noak när han presenterar sin syster, han är liksom lite lillgammal men ändå liten och han har så mycket roliga uttryck, helt enkelt värdens bästa unge.
Jag skulle berätta om två hästar till i träning, och en av de kommer jag att presentera i kväll med träning. Nu ut i halkan
kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons