söndag 28 november 2010

Lite bilder

Hej hopp!
Idag är jag ledig från stallet, dvs, fodra morgon, ta ut alla hästar, mocka 2 boxar, motionera 2 hästar som ska stå på box. Pynta lite i stallet.
Jag skulle ha åkt till Katrineholm för kurs. Men en av tjejerna ringde vid 9,30 och tyckte att vi inte skulle få något vettigt gjort i dag, det blåste så mycket och underlaget var inte det bästa.
Men vintern inte ska du väl börja såååå mycket än. Jag gillar läget att det inte är mycket lektioner under dec, jan. Men innan och efter vill jag köra.
Jag vet inte hur mång lektioner och kurser som blivit inställda i år, tråkigt.
Hoppas att nu den snön som kommer får lägga sig så vi kan skotta upp och att det blir vindstilla och sol. För ett riktigt vinterföre är toppen underlag tycker jag.
Här kommer ett potpuri med bilder i dag, vårat kök i julpynttider, min övriga familj som sitter och tittar på tv, efter en promenad i snö, hundar gillar snö!!!
Gamla Moldi och Hvinur solar sig i går en stund innan snön bröt ut igen.
Nu ska jag glögga lite (snällglögg).
Kram

1 kommentar:

  1. Du har trevliga inlog Lotta. Vilket ruskväder redan? Kommer från Alunda i kväll. 3.5 mil nordost om Uppsala. Snöade hela lördagen, snön räcker upp till knäna. Vi syns på onsdag, då får du lära mig era stallrutiner. Kram

    SvaraRadera

Annons