måndag 8 november 2010

Hej hopp!
Då är vintern här igen, -10 gr stog termometern på i morse. Och även fast solen var uppe så lyste + gr med sin frånvaro.
Fortfarande lite nere och risig i förkylning. Trist att inte få känna sig riktigt frisk.
Men som tur är så går det över( någon gång)
Jag hade en massa projekt på gång i dag, 2 hästar kvar att brodda, se till att vattenslangarna är på G nu när man måste använda vinter systemet och sommarvattnet är fruset.
En unghäst som skulle få sitt första uppsitt i dag och en rad mer saker att göra.
Det mesta har jag rott i land men inte allt, förmodligen kommer jag att ligga och grunna på det som inte blev av i dag, när jag ska sova, inte så bra, men den sorten är jag. Väldigt duktig att slå på mig själv och driva mig fram fast det tar emot. Ibland är det lynnet riktigt bra, men inte alltid, ty alla människor har rätt att inte orka ibland. Så även jag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons