tisdag 27 augusti 2013

Tisdag!

Hej hopp! Sista skörden inne, nu har jag bara en halv balvagn att ta in på foderbordet. Fortfarande varma och sköna dagar! Unghästen börjar att bli klar att sitta upp på för första gången. Alltid lika spännande;) Det mindre roliga är att det känns som jag har en het potatis i halsen och febern vågar jag inte ta, det känns att den inte är på rätt sida om 37 gr. Typiskt när man har mycket att stå i! I morgon kommer Göran och vaccinerar mina hästar, jag har alla samtidigt, det är bäst så att man inte glömmer att spruta, jag har gjort det en gång och vips blir det en ny uppvaccinering. Jag sprutar mina mot influensa och stelkramp, även botulism, eftersom vi ger hösilage. Min Frami sadel är såld, men jag har en till med säte 18 tum och koppjärn 27. som jag vill ha 10500 kr. Nu ska jag vila en stund, sen ta in lite hästar. Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons