måndag 12 augusti 2013

Måndag!

Hej hopp! Här kommer lite uppdatering om vad jag har att erbjuda inför hösten. Vill ni komma och träna för mig här hemma på Lindsäter. Jag tar emot ekipage mån-fred. Ring för tidsbokning. Vill ni att jag kommer hem till er gård och håller kurs, inom 3 mil minst 3 ekipage(om vi inte har kommit överens om annat) Längre än 3 mil,minst 4 ekipage (tillkommer milpengar.) Träningshästar tas emot året runt. Går att boka in mig på helgkurs eller dagskurs. Jag har 2 lediga boxplatser från September. Jag har en glad och pigg häst som söker en medryttare några dagar i veckan, kan även fås på foder ( hon ska bo kvar i mitt stall). Hästen är 8 år och söker en pigg och glad tjej som gillar fart och bus, hästen har ett hjärta av guld men är lite yster. Behöver inte nödvändigtvis vara islandshästvan. Säljer 1 Frami sadel. 1 år gammal. 17,5 i sätet. Det går att byta koppjärn. En smidig och lätt sadel med kort anläggningsyta. 10,500 kr. Kul är att vi har ett gäng tjejer som tävlar, jag tror att dom blir 4 st som åker på KM från stallet. Jag tar emot nya elever. Hoppas på en riktigt fin ridhöst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons