lördag 17 augusti 2013

Lördg!

Hej hopp! Det är mycket nu... Men i dag har vi hunnit rida igenom alla hästar. Har haft främmande av en rar familj från K-holm. Ännu gladare är jag åt att det stämde så bra med hästen dom var här för att prova. Jag är övertygad om att både hästen och familjen får många lyckliga stunder tillsammans. I bland känns det rätt! I morgon kommer det några tjejer hit och vi ska rida lite tempon ute, det ska bli så kul. Senare nästa vecka bär det av till banan för lite matchning inför tävling. Just ja, jag ska nog passa på att skriva att jag ska träna själv på banan och alltså inte ha kurs! Annars har det varit full rulle hela veckan. I morgon fyller min svägerska år, Jenny, hipp hipp hurra och många grattiskramar från oss! Må gott alla och kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons