söndag 18 augusti 2013

Söndag!

Hej hopp! Nu är det dags att lära sig lite mer om tölt Fimi. För er som är intresserade har jag uppdaterat mig på grenen. Jag brinner för voltarbete, och utbildar ryttare varje vecka i dressyr. Jag är även uppdaterad i bedömnings skalan. Jag har nyligen dömt tränignstävling upp till Lätt A. men jag håller mig alltid uppdaterad till meddelsvår. Visst brinner jag för islandshästen men tycker att det är spännande och lika kul att undervisa andra raser. Jag tror att jag har en fördel som undervisar storhäst och islandshäst parallellt jag kan ta mycket från de olika raserna för att förbättra, både häst och ryttare. Naturligtvis är jag även uppdaterad på ovalbanegrenarna, det är ju mitt huvudgebit! Vill ni ha vägledning eller boka lektion hör av er!kram så länger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons