måndag 19 augusti 2013

Måndag!

Hej hopp! Full fart! Skickar hem en träningshäst för att matte ska träna ett par veckor hemma, innan jag får se dom igen på tävlingen i Sundbyholm,, en unghäst som jag satte grunderna i före sommaren kommer tillbaka i dag för att få bli ridhäst på riktigt;)). Ännu ett ekipage som står i vårt stall ska tävla i september ska rida lektion. En av hästarna i stallet ska tränas inför tävling, och jag ska slutligen innan dagen är slut njuta av mina egna hästar! Jag ska också få träffa två glada tjejer som jag inte sätt så mycket av på ett tag! Min Frami sadel är såld. Vecka 34/35 kan jag inte ta emot fler lektioner eller hästar.Fulltecknat. Men from vecka 36 finns det några tider kvar. Har även plats för 1 träningshäst vecka 36/37. Sista helgen i september planeras en kursdag här hemma på Lindsäter. (tror den ska ha temat (Töltfimi)Det är nyttigt för alla att rida, fritidsryttare som tävlingsryttare! Söker fortfarande en glad och pigg(orädd tjej till min lilla Fagra. Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons