torsdag 9 maj 2013

Söndag!

Hej hopp! I dag har det varit en annorlunda dag, i vanliga fall tränar jag islandshästar och ryttare, jag tränar halvblod och andra stora hästar och deras ryttare. Men i dag har jag bedömt Fjordingar, det var super roligt och spännande. De hästarna var så fina, dom har en ur kraft som är häftig att se. Att få sitta och titta och bedöma dessa fina hästar med deras duktiga ryttare, för att ge feedback i lätt B 2006 bruks. Lätt A 2007 dressyr. Engagerade mig mycket. Solen sken på oss hela tiden och värdparet var trevliga och gav ett vänligt och professionellt intryck som vanligt. Tänk vilka eldsjälar det finns, de arrangerade en träningstävling med bravur !! Nu är jag hemma igen och en liten röd Torsdag har anlänt till familjen! Måndag och Tisdag har med andra ord fått en bror! Trevlig torsdag kväll, kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons