onsdag 29 maj 2013

Onsdag!

Hej hopp! Regnet det bara öser ner. Jag skulle precis gå ut och fixa lite, men hamnade i soffan igen. Ibland kan regn göra mig lite gott. När jag vaknar och det är sol känner jag att jag måste göra något hela tiden, på gott och ont. Men jag tar mig lite mer tid att kura i soffan en dag som denna. Visst finns sysslorna kvar, men jag behöver inte göra massor av annat. I går var jag på Jula, jag som inte brukar ha arbetskläder på mig hittade fina kläder. Ett par arbetsshorts i knallrosa, men en rosa topp till. Passar mig som handen i handsken. Jag älskar rosa! Lillkillen som är här på inridning är klar nu i det första skedet, nu ska han få åka ut på bete i några månade för att komma tillbaka i höst och bli ridhäst på riktigt. En annan träningshäst är klar den 4;de juni, att lämnas över till sin ägare igen. Sen ska jag rida mina egna hästar i några veckor, och naturligtvis har jag lektioner och kurser som vanligt. Och skulle det ramla in någon annan häst fungerar det med. Men i bland så lägger jag mycket hästar under vissa perioder och lite mindre vissa tider för att få lite mer ledigt. Ni får ha en bra dag och kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons