fredag 24 maj 2013

Fredag!

Hej hopp! Heja Markoolio, vilken rytm, vilken dansglädje. Ja det är Let's dance som är på Tv,n i kväll. Jag hoppas att han vinner hela balunsen. Veckorna bara flyger förbi, jag vill blogga, men just nu hinner jag inte sätta mig framför datorn på kvällarna. Jag har helt enkelt lite körigt, och när solen och ljuset är tillbaka blir det att man är ute lite senare på kvällarna, sen är det bara att hoppa ner i sängen när man kommer hem. Men snart är värmen och allas semestrar här, då brukar det lugna ner sig lite för mig i ett par veckor. Så lite sommar blogga blir det alltid. Min telefon är trasig, jag måste laga den så att jag kan lägga upp bilderna och texten direkt till bloggen igen, blir lite roligare och spontanare inlägg, nu måste jag titta på vem som får dansa final nästa vecka, trevlig helg! Och om ni inte har något för er, kan man åka ut till Sundbyholmstravet och titta på avelsvisningen av islandshästar, riktigt kul, fart och fläkt och vackra hästar! kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons