onsdag 9 november 2011

Tisdag!

Hej hopp!
I söndags hade clinic här på Lindsäter. 30 glada människor gästade oss. Ett tack till mina elever som visade upp sig på ett proffsigt vis. Och de hästar som jag arbetade med, självklart gjorde de ett fantastiskt jobb för oss människor, som alltid.
kommer lite bilder.
Tack till er som hjälpte till i stallet och de som serverade soppa och mackor.
I dag har jag byggt en trähage till Mosi. Herrn i fråga har så mycket hår att han inte känner el, eller om han inte riktigt tycker att det räcker för att hålla honom i hagen, Hodini har varit hans smeknamn ett tag.
nu ska jag lägga mig på soffan och pusta,Glamor nu en halvtimme Sen ska hästarna få lite kvällsmat innan jag tar mig an bonde söker fru:))
kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons