torsdag 17 november 2011

Jag har vunnit!

Hej hopp!
Idag blev det slutligen vinst för mig i Mosis och min hagfråga.
När han skulle gå in så i vanlig ordning skulle han sticka ut huvudet för att sen bara trycka på.. men i dag sa det SMACK på lilla nosen, jäklars vilket drag det var i staketet. Jag har sällan sett en häst som blev så förnärmad och det killade nog bra i nosen med tanke på hur han for runt och viftade med huvudet. Han tycket till och med att det var läskigt att gå ut genom ingången när jag tog in honom efter smacket...
Jag brukar inte vara nöjd om det är obehagligt för en häst, men som han har jäklats med mig och bara traskat rätt igenom, även trästaketet så är det rätt åt honom..
Återkommer i kväll med Korn vad är det?
kram så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons