onsdag 16 november 2011

Lite blandat

Hej hopp!
Sagan om den hopplösa hästen som inte går att få kvar i hage fortsätter, ja det är snart 5-0 till Mosi.
Kenneth och jag åkte till Västerås i dag och införskaffade mer elstaket.
Nu har jag trähage, med nyinkopplad el, vi får se i morgon vem det blir poäng till, hoppas mig.
Skönt i alla fall att Tobini som går i samma hage inte är rymningsbenägen.
Jag tycker att det är morgon och sen kväll på en gång, jag önskar att dygnet hade 36 timmar.
Jag känner mig helt otillräcklig.
Försöker träna lite hästar, sköta en hel stor gård, vara 2 hundar till lags, hålla något så när rent hemma, och vara maka och vän, det är inte lätt men skam den som ger sig!
Må så gott, alla dagar utan snö är en gåva tycker jag;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons