fredag 21 oktober 2011

I bland får man klappa sig själv på axeln!

Hej hopp!
Klockan är bara 11 och jag har redan hunnit bygga 1 hage, mocka mina boxar, naturligtvis tagit ut 17 st hästar, pratat i telefon och druckit kaffe. Jag känner mig helt nöjd. Det är så skönt att ha de vardagliga sysslorna färdiga på morgonen.
Nu ska jag ta lite kaffe och macka, återstår att skruva upp fler sadelhängare, sätta ut nya bokstäver i paddoken, just ja det kommer grus till paddoken i dag, yes det har jag längtat efter.
Sen på sen eftermiddag kommer två nya hästar hit, spännande att träffa dom.
Undrar när man ska hinna rida?
Är det någon som vill ha lite extra att göra ett par timmar om dagen hör gärna av er!
Jag lovar det är bättre än att träna på gym. Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons