måndag 28 oktober 2013

Måndag!

Hej hopp! Nu är helgens aktiviteter avklarade för den här gången. En genomförd lyckad kurs här på Lindsäter. Fina ryttarinsattser och härliga hästar kursade för Carina Palmqvist, som jag hade bjudit in för att ha en endagars kurs här på Lindsäter. Själv lagade jag mat, hade marktjänst och i allmänhet tittade hur stallet kan förbättras, i kursverksamhets sammanhang. I vanliga fall när jag själv håller kurs har jag ingen möjlighet att gå i från och i akta. Fina nya ideer i mitt huvud blev det! Så vi sammanfattar det så här;) Cia gjorde en toppen insats som instruktör, kunnig, rolig, hård och intressant. Ryttarna, jätteduktiga och engagerade, jag ger mig själv ett gott betyg för god mat och servis. Så nu är det bara att planera in nästar tillfälle. I går Söndag var jag och hade lektioner, det var jättekul. Imponerad blev jag av både liten och stor. I dag har jag fixat i stallet, plockat lite här hemma, skulle rida men linlöpte tre hästar i stället. Nu sitter jag och väntar på stormen, men jag tror inte att vi får så stora känningar i vårat områder, hoppas i alla fall. Kram så länge!

2 kommentarer:

  1. Tack för all hjälp med min prins o framförallt mig :) kram Lotta o Askur

    SvaraRadera
  2. Tack Lotta, men glöm inte att du har gjort ett jätte jobb själv kramar!

    SvaraRadera

Annons