måndag 7 oktober 2013

Måndag!

Hej hopp! Efter en fin och inspirerande helg är vardagen här igen. Jag har precis fixat dagliggörat i stallet och nu en liten fm fika, helt själv. O vad jag tycker att det är trist! I min sträva efter ett aktivare och framför allt livligare stall känns det som jag ha kommit en liten bit på väg, men det är långt kvar till mål. Vad är det som saknas för att det ska bli som jag tänkt,jo. Jag har nu kurs och aktiviteter inbokade nästan varje helg ett bra tag framöver. Det är kul, vardagarna har jag inbokade lektioner dagtid. Men fortfarande spenderar jag mycket tid i mitt egna stall, naturligt! och det är här det måste bli mer engagemang. Men ja som sagt jobbar på det, har du något bra tips på aktivitet skriv gärna och tipsa. Nu ner och träna en eller två hästar, kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons