fredag 18 mars 2011

Trött och sliten.

Hej hopp!
Äntligen fredag. Veckan har varit super tung. Det enda som finns i huvudet är, när kommer våren. Även om dagarna blivit längre och ljusare håller kylan ett kraftigt tag om oss här på landet.
Det som ger lite energi är att 2 hästar har kommit hem på träning, super härliga.
Mosi går som en klocka i ridningen.
Jag har fått nya ljus armaturer i stallet, jättefint har Kenneth gjort.
Mina andra hästar är jättefina.
Paddoken är isfri, ja till i dag när det kom mer snö.
Jag omges av många trevliga människor.
Jag är gift med en bra gubbe, som jag älskar.
3 roliga, gulliga hundar.
Lektionerna börjar komma igång ordentligt.
2 fina syskonbarn, dock i Stockholm. Önskar att de bodde lite närmare.
Let`s dance på tv i kväll.
Japp med andra ord så är jag nog lyckligt lottad ändå!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons